вівторок, 21 листопада 2017 р.

Здоров`я - найцінніший скарб(Із матеріалів Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек)

Здоров’я – найцінніший скарб для кожного з нас
         Здоров’я – найбільша цінність не лише окремої особистості, а й всього суспільства. Профілактична робота з теми здорового способу життя – перший крок до запобігання захворюваності.
         Нещодавно учні 32 навчальної групи біолого-хімічного профілю долучилися до проведення круглого столу -  «Здоров’я сьогодні і на все життя». До роботи було запрошено медичного працівника, соціального педагога ліцею-інтернату та бібліотекаря.
  Кожен із присутніх мав нагоду сісти за імпровізований «круглий стіл» для серйозної розмови про вміння вести здоровий спосіб життя, про негативний вплив спиртних напоїв, наркотиків і тютюну на організм людини.

         Розпочав роботу засідання Олександр Петрович, який наголосив, що «здоров’я людини і тривалість її життя залежить, у першу чергу, від неї самої. Отже, необхідно сформувати в особистості почуття відповідальності за власне здоров’я». Я вважаю, нам, молодому поколінню, є про що задуматись?!
«…Коли учень на перерві палить, на уроці його мозок не працює», - повідомила нам медичний працівник Світлана Миколаївна, яка до своєї розповіді додала ще й пізнавальне відео про негативний вплив нікотину.
         У роботі круглого столу піднімалися і проблеми алкоголю, і наркотичної залежності, яку, до речі, більшість молодих людей вважають просто розвагою…
         А Валентина Миколаївна, бібліотекар ліцею-інтернату, познайомила нас із літературою на тему здорового способу життя. Під час круглого столу учасниками обговорено наслідки негативного впливу на організм людини шкідливих звичок (тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія).
  Ми, майбутнє української нації, тільки на порозі дорослого життя. Так багато треба встигнути зробити, стільки побачити і пізнати. Але насамперед треба навчитися правильно приймати рішення, важливі для себе. І першим серед таких рішень має стати: «Ні - палінню!», «Ні - наркотикам!», «Ні - алкоголю!», - раз і назавжди. Адже, як говорить народна мудрість: «Наше здоров’я – у наших руках!»
                         Доброго усім здоров’я!                                                                                                               Каріна Кравчук,
                                                           учасник гуртка «Юні журналісти»

Немає коментарів:

Дописати коментар